lördag 30 oktober 2010

hösten har kommit till the east bay

jag blev väldigt glad när läraren mitt under genomgången sa "today I want to highlight Hannas work. Hannas work is exceptionally clever" ,
jag blev väldigt rörd. särskilt eftersom jag inte haft så bra självförtroende i skolan på sistone. Jag känner mig missförstådd och felplacerad i de andra klasserna, jag försöker hitta min plats bland allas genomarbetade akryl & oljemålningar. Det jag gör duger inte. Det är "fun" och "different" men kritiken handlar varje gång om att jag måste färglägga, helst göra en målning.
Roligast är Visual journalism och Screentryck, där får jag göra vad jag vill.

Nu är mamma på besök förresten!

Jag längtar hem. kärlekskrank och trött.
Idag när jag gick i spöregn med läckande skor med massa stress i mig, försökte jag minnas känslan jag fick när jag fick reda på att jag fått ja till utbyte.
fick ett fint sms från jessika och saker kändes lite bättre.

Linas och min video "Top 60 swedish lesbian ghetto names" gör succé på Youtube!!

1 kommentar: