onsdag 13 oktober 2010

vad gör jag

-Måste tvätta håret men har inget schampo, bara aprikosconditioner.

-Gjorde 400 sparkar igår (200 på varje ben) på träningen.

-Har varit på berkeley bowl och köpt ekologiskt kokosfett.

-Bondar med flatan i min klass. eftersom vi verkar vara de enda i klassen som inte är födda 1990 och för att vi båda gillar keps och flannellskorta.

-Undrar hur många samtal om peanutbutter and jelly jag har hört på bussen sen jag kom hit.(minst 3)

-Var på strippklubb med min teckningslärare.

-Skypar varje dag.

-Längtar efter en person.
eller ok, flera.

-Älskar internet.

-Har shorts och tshirt varje dag.

-Går upp kl 6 varje morgon.

-lyssnar på Cat power i screensalen

-Fick ett mystiskt mail från student affairs som skrev att jag hade nåt ouppklarat med dem. Gick dit och de talade om att jag måste betala en avgift på 700 dollar för att jag inte lämnat in uppgifter om min svenska försäkring. Min huvudräkning fick det till 50 000 kronor och jag blev tårögd och ba "There's no way I can afford that!!" och killen på kontoret bad mig att sitta och vänta medans han skulle prata med sin chef. När jag satt på bänken gjorde jag om huvudräkningen och fick det till 5000 kr. HAHAHA. men ändå, det är ju mycket pengar. Efter en lång stund kom han tillbaka och sa att de skulle göra ett undantag för mig. tack.

-Jag tycker det är tråkigt att skriva på en blogg.



ett av soundtracken för den här hösten.
för att den skivan är en av få som inte hackar i screensalens vädligt punkiga nerklottrade cdspelare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar