onsdag 15 december 2010

är det onsdag idag?

oemotståndlig hund som ger mig röda ögon

Emelie som sambo på West street. ett minne blott.

cykeln som jag är glad att sälja vidare till min norska vän viktoria

May

skulpturkyrkogården i Oakland


mitt sista screentryck för den här terminen.


jessika, det finns folk som samlar på skallar här också

t-shirtdezign. näst sista uppgiften.


Nu har jag bara en uppgift kvar i skolan, den ska jag göra ikväll. Först måste jag komma på vad jag ska ta med till knytiset imorn. Två knytisar efter varandra. Först till editorialavslutningen och sen till screen. Jag har vetemjöl och jordgubbssylt hemma. syltkakor? fan.
Idag var det sista Illustration 4. Pratade med några och sa hej då, vissa blev besvikna över att jag inte ska gå kvar. gulligt av dem, jag har inte direkt ansträngt mig för att komma in i gruppen.
De hade tomteluvor på sig och hade köpt julkakor i godisfärger med glasyr.
Skulle vilja höra från nån att det inte gör nåt att vara socialt efterbliven. Att man inte måste anstränga sig att småprata om man inte har lust.

jaha nu är klockan 18:20 och jag bloggar live från skolcafeterian. hög på cocacola.
väntar på bussen som går om en timme. kollar på Uppdrag granskning. tack svt för svt play!

tror jag ätit min sista bagel med jordnötssmör och ska nog även pausa från tofu ett tag.
gu va intressant.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar