fredag 17 december 2010

sista dagen på CCA.

Mission street kl 18:15

Present från klasskompisen Jenna
(som är mitt största fan i USA)


Min lärare skrev en fin hälsning i boken vi gjorde.


Avslutning på Visual journalism. Barron, min lärare, hade printat ut alla sidor i
boken vi har satt ihop och vi tillbringade vår sista lektion med att
vika sidor och häfta ihop dem och skriva hälsningar i varandras böcker.
Han hade tagit med sig läsk och kakor och jag passade på att prata en sista gång med
de som jag ville prata med. T.ex. hippietjejen som jag störde mig på asmkt i början
som jag sen kom att gilla nästan mest. Ömsesidigt "åh du är så duktig och bra och synd att
vi inte kommer gå ihop nästa termin".
Drog när vi var klara , känns jobbigt med avsked. Fick några kramar och sen promenerade
jag till the Mission i spöregnet och grät lite. Gick och kollade på billiga piratkopierade solglasögon i olika smokeshops. Käkade sen middag på Little Baobab.
Åkte hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar