lördag 4 december 2010

bild speziale





café Revolution i Oakland och en unge som ville ha uppmärksamhet


såhär ser det ut kl 07:00 på min gata





Lördag in the U, S and A.
Cykelutflykt till West Oakland med Emelie. Posten och sen och fika på Café Revolution.
På hemvägen såg jag in på ett snabbmatställe när jag stannade vid rödljus, vid fönsterbordet satt en man och kräktes vit spya i sin kartong med nudlar.

Vi lagade fantastisk mat när vi kom hem: burritos med bönchili, spenatsallad med misodressing och sesamfrön, avocadoröra med koriander.

Sen åkte jag till Lexington i SF och drack en rom och cola. Kollade på flator. Två män från El Salvador började prata med mig och överösa mig med komplimanger. Jag blir inte förvånad längre. Till och med när jag går på lesbisk bar så är de enda som pratar med mig heteromän.
Jag åkte hem , inte bitter. Väldigt lättpåverkad. Har druckit alkohol kanske 4 gånger på 4 månader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar