söndag 22 augusti 2010

En vecka in da US and A


Nu har jag varit här en vecka. Igår fick jag plötsligt känslan av
att nu kan jag det här, nu kan jag åka hem igen. Men så kom jag på att
jag har 4 månader kvar.
Men på tisdag börjar skolan, det blir kul.
Jag gillar egentligen att vara för mig själv, det är nog mest att, jaha, såhär ser gatorna
ut, såhär mycket finns det att shoppa. Då vet jag.

Har varit på Muay thaiträning, det var jätteroligt.
Tränaren sa om mina sparkar:
"That's really good Taekwondo but really bad Muay thai."
Jag antar att jag får lära om.
Det är lika mycket killar som tjejer som tränar, det är kul.
Och i omklädningsrummet sitter en flyer för Oakland Dyke March,
som är på lördag om en vecka. Det ska jag gå på.

Jag har fortfarande inte köpt en ny kamera.
Idag ska jag träffa Johanna Friedman som bor i Berkeley nu. vi ska gå på samma skola!




ville egentligen inte bidra till hans "art project"
men ville bli av med mina 5-centare

väx upp och skaffa ett jobb
haha

god morgon
(havregrynsgröt med banan, fikon, valnötter och kanel)

vegoburgare med brända sidan neråt.


god morgon 2! tahini, äpple, smoothie, kokosnöt,
plus blutsafts-shot så jag inte får järnbrist igen.


äsch den här bloggen blir inte så himla rolig.
Nu ska jag ut i solen. (så kommer jag kunna säga
även när ni i sverige får tråkigt slaskväder)

1 kommentar:

  1. haha! jag visste att du bara skulle skriva om vad du äter din nöt!

    SvaraRadera