söndag 12 september 2010

En månad senare

HEJ!
En månad i Oakland idag. har bytt lakan för att fira.

Försöker förstå mig på begäret. Begär efter en sak kan lätt glömmas bort
genom att ersättas med begär av nåt annat. Var i en Apple-butik idag och kollade
på Ipod Nanosar. Utanför stod en kvinna med en vagn och sålde Funnel cakes.
Jag frågade vad det var.
"Sweet pancake batter, deep fried, served with sugar and cream. Like an good ol' waffle. Yummy, it's a treat!"

Jerry Springer the opera var en hit!
Ku klux klan, lantisar i fula kläder, transvestiter, män i blöja, kristen fanatiker, talktothehand, youknowwhamsayin, allt. Publiken skanderade "JERRY, JERRY, JERRY" precis som på tv.
I showen blev Jerry Springer skjuten av en i publiken och dog, då fortsatte showen i himlen
med Adam and Eve ("woman, put some fucking clothes on, you look like a slut!") och Mary, teenage mother of Jesus, raped by an angel.

Har suttit i solen på trappen bakom huset.
Bara jag tänker ordet "Kalifornien" så får jag en välbefinnande känsla i hela kroppen.

Nu måste jag jobba.
Har 4 olika skoluppgifter redan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar