lördag 4 september 2010

SF Zine fest m.m


citat: "we believe in a radical lifestyle"

fanzines/böcker jag kom hem med

från Fat Zine

oakland

random kvinna i 60årsåldern i sf


"my backyard"

Pratade med en del folk på SF Zine fest, jag köpte patchar av två punkare och det var som att de läste mina tankar, direkt sa killen: "there's a lot of screen printing resources in Oakland, you should come". Screentryckarkurserna på skolan var redan fulla när jag skulle registrera mig i onsdags, så det var precis vad jag ville höra. Jippi! Vi bytte uppgifter o så. Och de bjöd mig på nån utomhusgrejfest/workshop/jag vad inte vad på Revolution café imorn. Men det krockar med Oakland pride som är imorn också. Chaka Khan och Liza Minelli (!) kommer dit och det kostar bara 5 dollar. Haha, det finns så mycket att göra. Hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar