söndag 5 september 2010

Oakland pride!






GET A ROOM!

Idag var det Oakland pride och jag hängde där med Tay-Tay/Ja-Nay-Nay och Say-Say (alltså Johanna och Souzan.)
Det är så grymt kul att kolla på folk.
Såg ett gäng butchar i 50årsåldern i baggyshorts, stora vita tshirtar och New york-kepsar.
Only in the US and A.
Såg nog åtminstone ett par stycken av mina blivande fruar där i folkmassan.

Efteråt när vi var på väg hem till mig gick vi förbi ett galleri där det pågick ett interaktivt performance där alla som gick in blev del av performancet...Jag fick i uppgift att sitta i baren och sälja öl. En jättefull kille satte sig bredvid mig och slutade aldrig prata. Han stötte på mig samtidigt som han var jätteotrevlig. Han frågade 4 gånger om jag inte skulle följa med honom och äta på restaurang ikväll. Sista gången sa han att han kunde bjuda. Fuck off idiot. Jag berättade om min favoritkonstnär och att hon gått på CCA och han sa att han kände henne. Sen började han snacka massa skit om henne. "Säg inte det här men hon är såhär och såhär".
Jävla puckade idiot.

Men sen lagade jag, J och S asgod mat. Nu sitter jag här, det är sent, och jag är mycket nöjd med dagen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar