lördag 11 september 2010

urk

Det har borde jag inte gora just nu. klockan ar tre pa natten och jag missade sista taget hem till oakland (med flit eftersom jag ville dansa, vi var pa en bar i The Mission som hette El Rio och det var nan slags klubb som samlade in pengar till queera sexarbetare). fick erbjudandet att sova hos souzan o johanna pa deras hotell i chintatown, vi skulle ta en taxi dit men det var omojligt att hitta en taxi som tog min cykel. eller taxi overhuvudtaget. och jag kunde inte bara lamna cykeln. jag har inte rad att kopa en ny om den blir stulen.
sa... jag cyklade till cca (SFcampuset) och raknade med att bli inslappt. vakten vagrade, men ringde efter taxi. som aldrig kom. da ringde johanna o souzan fran sin taxi o sa att de skulle skicka dit den till mig sa jag kunde aka till hotellet iallafall.
jag star utanfor skolan med vakten och plotsligt kommer en kille som med graten i halsen berattar for vakten att han brakat med sin tjej och tappat sin nyckel. vakten ba: Du vet ju reglerna.
Och sen slapper han in killen!
Men en ensam tjej i ett industriomrade slapper han inte in kl 3 pa morgonen.
sa javla storigt.
Iallafall, nar killen gatt in i skolan sa vakten torrt att jag kunde ga in ocksa. uppenbart missnojd.
Nu ska jag hitta en soffa att slagga i och sen ta forsta basta tag tillbaka till oakland nar det blivit ljust.
men det var en askul kvall anda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar