torsdag 2 september 2010

hejhej


Idag träffade jag en man som hette Crise. ("as in crisis").
Han gick ikapp mig och frågade var närmsta smokeshop låg. Och pratade om att det var
alldeles för varmt för att sitta i bilen hela dagen.
Sen:
-What are you on, are you on meth?
-No..
-What are you on then??
-Eeh... fruit?
-Do you have a phone?
-Yes but I'm not giving you my number.
-So how can I meet you again if I don't have your number?!

Sen gick han in i smokeshoppen och medans jag gick vidare ropade han "Do you want anything to drink??" och när jag inte svarade sprang han efter: "Hanna!! Hey!!"
-I'm not so into boys actually.
-Oh so you like girls. Wait, I have four ladies for you right now. I can call them.
Han tog upp telefonen och började slå in nåt nummer, och då sa jag "bye" och gick. Han stod kvar på gatan och såg väldigt besviken och ledsen ut. Jag tror han övat på den looken länge.


Det är jättevarmt, kanske 30 grader. Jag har legat i Dolores park och slappat, sen träffade jag Johanna en snabbis. Har handlat en del nödvändiga grejer. Nu är jag hemma och tvättar och umgås med fåglarna. Jag samlar mig inför myrutrotningen. Hela köket är fullt av myror och jag har dränkt ett par hundra med diskmedel redan. Det är så jävla äckligt. Det kittlas över hela kroppen och ofta , flera timmar efter att jag varit i köket, hittar jag myror i håret eller på min kropp.

Imorn ska jag och Helena till stranden.
jag fattar inte riktigt när skolan börjar.
jaja.
hej då.

1 kommentar: