onsdag 8 september 2010

Skola

Kostar ca 15kr här. Tror den kostar 45 i sverige.
(vegansk creme fraiche)

Nu har jag haft två olika illustrationskurser.
Jag kom precis hem, dagens lektion slutade kl 19, jag är helt slut i huvudet.
Min klass var som en gymnasieklass. De är omogna, unga och högljudda.

Dock verkar läraren skitbra och jag har honom även i en annan kurs.
Båda uppgifterna och föreläsningarna vi har fått var bra.

Nu ska jag lyssna på lugn odistraherande musik och ta reda på vad "Jerry Springer -the opera" är för nåt. Om det är vad det låter som, måste jag nog gå.

Har lyckats få ett illustrationsjobb också för nåt som heter Aorta Magazine, ett queert konstmagasin här i San Francisco. Roligt! Men nu har jag plötsligt sjukt mycket att göra.
Semestern är över.

ps. Viktoria, jag tänker på dig varje gång jag ser palmer. "palmesus".

1 kommentar:

  1. Ser ut som om jeg har mye å glede meg til om jeg kommer inn. Fingrene krysset, jeg vil også klemme palmer og høre suset. 15 kroner! Skitt! Men bra forelesningene virker bra også. Men er det virkelig undervisning fra 09.00-19.00? Hver dag? Hvor mye pauser har dere? (Skandinavisk innstilling, individ, frihet, pauser og fika).

    SvaraRadera